Tavsif
CRM - Sotuv voronkasi yoki sotuv jarayonlarini avtomatlashtish;
Mavjud Funksionallar:
- Lidlarni ro‘yxatdan o‘tkazish — Instagram, Telegram, sayt, forma va qo‘ng‘iroqlardan mijozlarni yig‘ish;
- Kontaktlarni boshqarish — FIO, telefon, ijtimoiy tarmoqlar, manzil va boshqalar;
- Savdo bosqichlari — statuslar: «yangi», «muzokaralar», «taklif», «yopilgan» Har bir mijoz bo‘yicha vazifalar va eslatmalarni rejalashtirish;
- O‘zaro aloqalar tarixi va harakatlar jurnali Telegram, Instagram va SMS orqali onlayn to‘lov funksiyasi;
- Harakatlar bo‘yicha avtomatik xabarnomalar va eslatmalar;
- Savdo jamoasi samaradorligini tahlil qilish (KPI) Vоронка bosqichlari bo‘yicha konversiya;
- Prognoz va rejaning amaldagi natija bilan solishtirilishi;
- Mijozlarni teglarga va statuslarga ko‘ra segmentatsiya qilish;
- Sotuvlar bo‘yicha hisobot va tahlillar — har kuni, har hafta, har oyda.